|
Hallo!
De eerste dit jaar. En wat een jaar! In december ga ik van start. En daar moet nog een hoop voor gebeuren. Daarom heb ik een XXL kalender in de keuken gehangen zodat ik overzicht houdt op alles wat me te doen staat.
Allereerst: voor in je agenda; zaterdag 21 februari houden we een benefietavond in Het Brouwdok in Harlingen. Ik zal wat vertellen over de voorbereidingen en de Atlantic Challenge. Daarna is er een veiling van mijn foto's die nu bij Het Brouwdok geëxposeerd zijn. De Mare Fortuna is er ook, die parkeren we buiten. Handig als je je aanmeldt, dat kan via deze link. Start is half 8. Leuk als je komt! Uiteraard is de opbrengst voor de Maarten van der Weijden Foundation. Echt te gek dat Het Brouwdok dit wil faciliteren!
Verder concentreer ik me vooral op de voorbereidingen van weer een roeiseizoen. Voor september moet ik al mijn verplichte uren maken, inclusief het trainen en oefenen van alle 'skills&drills', zoals mijn roer kunnen vervangen, alle elektra nalopen, veel nachturen maken, etc. In juni hoop ik een uitgebreide zeetraining in Engeland te kunnen doen.

Omdat ik tijdens de race zeker 15 uur per dag zal gaan roeien is het wel zo lekker dat ik een fijn zitje heb. Het standaard rolbankje heeft een klein en hard kussen en daar wordt je achterste echt niet blij van. CoverWorks maakt zitjes op maat en dat zit me toch een partij lekker!
Een gedenkwaardige dag ook vandaag, 24 januari. Het is het precíes 5 jaar geleden dat we met ons team Atlantic Dutchesses op Antigua aankwamen. Wat een feest was dat! Volgend jaar deze tijd is de kans groot dat ik nog onderweg ben... want in je uppie gaat het niet zo hard.
Ik kijk er hoe dan ook naar uit.
Tot de 21e februari, dan gaan we er een leuke avond van maken!
Tot zover maar weer, tot de volgende!
X Renate
- ken je mensen die de nieuwsbrief ook willen ontvangen? Stuur deze door en meld je aan! Is zo gepiept op m'n website -
|