|
Hallo!
En weer een maandje verder. Er gaat geen dag voorbij of ik ben wel met íets voor m'n roeiavontuur bezig.

De benefiet avond van zaterdag 21 februari was echt een groot succes! Een goed gevuld Brouwdok met vrienden, bekenden en collega's, live muziek van de Jazz Operators en een swingende veilingmeester maakten de avond compleet. Ik had 15 foto's voor de veiling, daar zijn er 11 van verkocht. Mooi resultaat, iedereen blij en dik 1000 euro voor de Maarten van der Weijden Foundation!
Leuk ook om te vermelden is dat in de Margriet nr 5 van dit jaar (oh dear, ik val nu écht in de doelgroep ;-)) veel leuke reacties én bijna 240 nieuwe Insta volgers heeft opgeleverd. Ik was nog nét herkenbaar met al die dikke lagen make-up. Maar het gaat om het verhaal en dat blijf ik vertellen.
Zo ook op donderdag 12 maart, dan ben ik te gast bij Katy in de Prins in Makkum. De Mare Fortuna ligt er zowat voor de deur in de zomermaanden en daarom kwam ik er al veel. In de bovenzaal van de Prins zal ik aan de hand van veel foto's en video's van de eerste oversteek én mijn ervaringen tot nu toe als solo roeier vertellen. Dus als je in de buurt bent; van harte welkom om half 8.

Rond die tijd, waarschijnlijk de dag erna, zal ik de Mare Fortuna weer te water laten. Dan kan er éindelijk weer eens geroeid worden! Want leuk om af en toe een paar klusjes te doen maar het gaat uiteindelijk om uren maken.
Tot zover maar weer, tot de volgende!
X Renate
- ken je mensen die de nieuwsbrief ook willen ontvangen? Stuur deze door en meld je aan! Is zo gepiept op m'n website -
|