Nieuwsbrief nr 1 - maart 2025

Hallo! De eerste nieuwsbrief is bij deze een feit :-).  

De Atlantische Oceaan. Eind 2020 zat ik in de Queen of Hearts met drie andere meiden, aan de startlijn van de Worlds Toughest Row. Tot begin 2020 had ik nog nooit van de race gehoord, laat staan dat ik mee zou doen. En zo plots, ineens kwam het op mijn pad en dat bleek een schot in de roos. We wonnen de damesklasse na 43 dagen roeien. De Oceaan blijft trekken als een knoeperd van een magneet en ik kan dan ook niet wachten om weer aan de start te verschijnen. Volgend jaar maak ik mijn eigen avontuur! Maar om daar te komen, dat vergt nog genoeg werk. Vorig jaar kon ik nog zeggen: over twee jaar ga ik de oversteek maken. Nu is het: volgend jaar. En dat is een stuk dichterbij. Ik zit niet stil; wat is er zoal gebeurd in het laatste half jaar:

Vanaf het toegeven aan de drang om weer te gaan roeien ben ik regelmatig doenig met de campagne. Website vullen, kleding, boot, wie kan helpen, stichting oprichten, fondsen aanvragen. Om maar wat te noemen.

In december '24 heb ik genoten van een weekje La Gomera, waar ik de start heb bijgewoond van de Atlantic Challenge 2024. Gezellig, veel bekenden en enorm inspirerend. Verleden, heden en toekomst, het kwam allemaal bij elkaar. En veel koffietjes en drankjes in de Blue Marlin bar, uiteraard. 

En verder....

  • Mijn website is hartstikke up-and-running, dankzij de goede zorgen van ebwebdesign.nl
  • Ik ben inmiddels in prachtige sportkleding gestoken door Druktemakers bedrijfskleding. De Craft Sportswear zit als gegoten! 
  • Een paar mooie sponsorbedragen zijn binnengekomen. Onder anderen van een oud-collega als dank voor een fotoklus en van vanbovenonderwijsadvies.nl; enorm bedankt! 
  • Vanaf oktober geef ik regelmatig presentaties voor diverse gezelschappen. Leuke reacties, goede energie en de vergoeding die ik ervoor ontvang is natuurlijk volledig voor het mogelijk maken van de race. 
  • Om te roeien heb je een boot nodig. Achter de schermen wordt er hard gewerkt. Binnenkort  Groot Nieuws hierover!
  • En natuurlijk ben ik aan het sporten. Het sloeproeien heeft even stilgelegen (onderhoudsbeurt van de 'Sterke Sietze' ) maar gelukkig is daar Anytime Fitness, waar ik me onledig houd met van die dingen die je in de sportschool doet. En vanaf begin maart ligt de Sietze weer in het water. Hoe fijn is dat. 

Fit blijven, gezond blijven, het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend maar ik weet waar ik vandaan kom. Door de kankerbehandelingen heb ik een kracht ontdekt waarvan ik niet wist dat ik 't had. Ik mag dan wel een dagje ouder worden (dat is wel de bedoeling), kom maar door met die 3000 zeemijlen. Binnenkort meer nieuws over de charity die ik omarm! 

Ik houd jullie op de hoogte.

X Renate 

 

 

Welcome
Manage your subscription   |   View online