|
Hallo allemaal, en welkom aan de nieuwe abonnees,
Het werd weer eens tijd! Er was even niets maandelijks aan deze nieuwsbrief. Druk zijn we allemaal dus dat mag geen excuus zijn voor de radiostilte. Toch was het juist dat. En ook nog even een verhuizing tussendoor.
De Mare Fortuna staat alweer even te pronken in Dok5, hier in Harlingen. De boot staat stil, maar de campagne rolt door. Wat is er de laatste maanden allemaal gebeurd:
Regelmatig hebben we overleg met Slaapschepen. Wat kunnen zij doen, wat kan ik doen? Hoe komt 2026 eruit te zien? Welke sponsor evenementen komen er aan en hoe kan ik daaraan bijdragen? Ondertussen hebben zij er ook nog voor gezorgd dat het leuke bedrijf Spin-Off mijn auto onder handen heeft genomen.

Verder heb ik een kennismakingsgesprek gehad met een coach. Een oceaan roeien doe je niet alleen met je lijf maar ook met je hoofd. Ik zit volgend jaar misschien wel 2 maanden met mezelf opgescheept. Een beste uitdaging en dat wil ik op mentaal vlak zo goed mogelijk voorbereiden. Hans van Supervizier helpt daarbij.
Ook al heb ik niet geroeid, ik heb er wél veel over gepraat! 4 presentaties bij diverse groepen, van het ene dorpshuis naar het andere verenigingsgebouw. In november reed ik kris-kras door Friesland met mijn coole Caddy om mijn verhaal te doen. En dat heeft ook weer mooie donaties voor de Maarten van der Weijden Foundation opgeleverd.
En natuurlijk dit: in Het Brouwdok in Harlingen hangen foto's die ik de laatste jaren heb gemaakt, vooral in Schotland. Tijdens een benefiet avond op 21 februari 2026 zullen ze geveild worden. Alles voor de Foundation!

Over een week vertrek ik naar La Gomera. Leuk om de start weer mee te maken, en bekenden te treffen. Tijdens mijn verblijf (in een camper! Tof!) zal ik vooral via Instagram updates sturen. En in december weer een nieuwsbrief. Beloofd!
Tot zover maar weer, tot de volgende!
X Renate
- ken je mensen die de nieuwsbrief ook willen ontvangen? Stuur deze door en meld je aan! Is zo gepiept op m'n website -
|